sobota, 22 października 2016

Rexona - antyperspirant stress control

Dziś przedstawiam Wam Antyperspirant Stress Control od Rexona. U mnie właśnie osiągnął "denko" jak się sprawdził? Czy był skuteczny? Czy kupię go ponownie? O tym dowiecie się poniżej. 
Antyperspirant w sprayu o pojemności 150 ml. Łatwa aplikacja, nie kruszył się ani nie osadzał na skórze. Nie zostawiał żadnych śladów na ubraniach. Ani na czarnych, ani na białych ani też na kolorowych. Był skuteczny i wydajny. Jednak niestety nie kupię go ponownie ze względu na zapach, który powstawał przy jego aplikacji. W łazience pozostawała wielka dusząca chmura gryzącego w gardło zapachu. Każdy kto po mnie wchodził kasłał, a ja sama po popsikaniu wychodziłam jak najszybciej. Później na skórze zapach był przyjemny, ale przy aplikacji brak tchu.

A Wy miałyście go może? Jak u Was się sprawdził? 

1 komentarz:

  1. Słyszałam sporo dobrego o Rexonie. Szkoda, że zapach się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń