sobota, 15 października 2016

Eveline cosmetics - Lakier mini max 063

Korzystając z promocji w Rossmann -49% na produkty do pielęgnacji paznokci i lakiery kupiłam ten oto lakier od Eveline Cosmetics odcień 063. Jak dla mnie ten kolor jest wspaniały i ostatnio to jeden z moich ulubionych lakierów. 
Za lakier zapłaciłam coś ok. 3 zł z groszami. W cenie regularnej kosztuje ok. 6 zł. 

Lakier jest trwały i już jedna warstwa bardzo ładnie pokrywa płytkę paznokcia. Ja jednak zawsze maluję dwa razy dla uzyskania lepszego, głębszego koloru. Lakier szybko zasycha  ale nie na pędzelku, nie lepi się i nie zostawia smug przy malowaniu. 
Pędzelek jest super szeroki i gruby. Nabiera się na niego dużo lakieru przez co już za jednym pociągnięciem można pomalować cały paznokieć. 

Po umalowaniu lakier nie odpryskuje z paznokcia a manicure utrzymuje się ładnie przez ok. 5. Nawet nie ściera się z końcówek co bardzo mnie zdziwiło. Specjalnie nie zastosowałam żadnego Top Coat żeby sprawdzić jego trwałość i bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. 

Eveline oferuje wspaniałą barwną gamę kolorystyczną swoich lakierów.A jaki jest Wasz ulubiony kolor lakieru? 

1 komentarz:

  1. Mam kilka lakierów od Eveline i bardzo je lubię :) A moje ulubione to kolory to czerwienie i róże :)

    OdpowiedzUsuń