wtorek, 18 października 2016

Oriflame - Mgiełka zapachowa Miss Relax

Wierzycie w miłość od pierwszego wejrzenia? Ja nie wierzyłam, aż do chwili gdy wyjęłam ten flakonik z opakowania i powąchałam pierwszy raz jak pachnie mgiełka zapachowa Miss Relax od Oriflame i normalnie zakochałam się. 
Zapach Miss Relax to dla mnie zupełna nowość, nie znałam tego produktu wcześniej i bardzo żałuję. 
Sama nazwa doskonale charakteryzuje produkt. Relax to jest co czuję psikając się tym zapachem. Wyczujemy tu bambusa i inne zielone nuty roślin. Zapach należy do kwiatowej kategorii. Szkoda tylko że jak większość mgiełek zapach dość szybko się ulatnia. 

A wszystko zamknięte w plastikowym leciutkim flakoniku o pojemności 75 ml doskonałym do torebki. Atomizer działa bez zarzutu. Nie zacina się ani nic się nie wylewa. 

Cena regularna 34,90 zł, ale często jest w promocji 24,99 zł. 

1 komentarz:

  1. Mam wersję pomarańczową i nawet lubię, ale używam głównie latem

    OdpowiedzUsuń