czwartek, 24 listopada 2016

Mollon PRO Profesional - Dwustronna tarka do pedicure

Witajcie, dziś zapraszam na post poświęcony pielęgnacji pięt, jednak nie będę pisać o żadnym kosmetyku, ale o dwustronnej tarce do pedicure od Mollon PRO Proffesional.
Tarka ta jak sama nazwa wskazuje jest dwustronna. Posiada dwie strony o różnej gramaturze ścierania. Jedna strona pozwala zetrzeć zrogowaciały naskórek, druga strona delikatniejsza służy do wygładzenia pielęgnowanej powierzchni. 

Tarka została wykonana z lekkiego drewna. Jest spora, bo ma prawie 30 cm, ale wcale nie odczuwa się że mamy ją w dłoni. Bardzo wygodnie się ją trzyma i używa. Nie wyślizguje się podczas ścierania. Lakierowane drewno i ścieralna powierzchnia ładnie się ze sobą zgrywają. Powierzchnia ścierna przyklejona do drewna nie odkleja się podczas stosowania nawet po zmoczeniu tarki, więc będzie służyć na długo.
Tarkę stosuję już jakiś czas. I zdążyłam zauważyć super efekty. Martwy naskórek i zrogowacenia na piętach zostały usunięte. Skóra stała się znacznie gładsza, nie zaczepia się podczas zakładania rajstop czy o pościel. Ani razu nie wystąpiło żadne podrażnienie. Bardzo podoba mi się to że tarkę można stosować zarówno na sucho jak i na mokro. Na sucho szybko i gdy nie mam czasu, a na mokro przy solankowej kąpieli stópek.
Tarka jest bardzo łatwa w utrzymaniu czystości. Można ją myć i dezynfekować. Nadaje się więc nie tylko do stosowania w zaciszu domowym przez wielu domowników, ale również do zabiegów pedicure w salonach kosmetycznych.
Dodatkowa zaleta tarki to biały sznureczek za który możemy ją powiesić i pozostawić do wyschnięcia. U mnie cały czas wisi w łazience, bardzo podoba mi się jej estetyczne wykonanie więc nie wstydzę się że jest widoczna. O wiele lepiej się prezentuje niż znane wszystkim pumeksy, które zniknęły z mojego wyposażenia odkąd mam tarkę.
 Tarkę możecie kupić tutaj w cenie 22,00 zł.
Zachęcam również do zapoznania się z pełną ofertą Mollon PRO Proffesional.
Strona Facebook - https://www.facebook.com/MollonPRO/
Sklep internetowy -  https://mollonsklep.pl

2 komentarze: