poniedziałek, 28 listopada 2016

Floslek - ElestaBion R - serum multifunkcyjne do włosów

Dziś zaprezentuję Wam kolejny z pełnowartościowych produktów które znalazłam w Box Only You -Dookoła włosów - o tym przeczytacie tutaj
ElestaBion R - serum multifunkcyjne do włosów od Floslek. 
 Serum znajduje się w plastikowej przezroczystej buteleczce z pompką. Opakowanie ma pojemność 30 ml. To moje mój ulubiony rodzaj opakowania dla kosmetyków gdyż znacznie ułatwia wydobycie kosmetyku i jego aplikację. A oprócz tego otrzymujemy tylko potrzebną ilość nic się nie wyleje ani nie zmarnuje.
Serum ma oleistą konsystencję i jest bezbarwne. Bardzo podoba mi się jego zapach. Delikatny i przyjemny. Serum stosuję codziennie. Nie zauważyłam żeby moje włosy były bardziej przetłuszczone czy obciążone. Najpierw rozcieram serum w dłoniach a następnie aplikuję na włosy. Na suche jedno wyciśnięcie pompki na wilgotne po umyciu dwa wyciśnięcia. Dłonie po aplikacji nie kleją się ale są przyjemnie nawilżone. 
Lista składników serum jest dość krótka to dobrze widać że znajdują się tu tylko niezbędne produkty. Nie znajdziecie tu alkoholu, parabenów ani SLSów. 
Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Cyclomethicone, Dimethicone, Hydrolyzed Silk, Tocopheryl Acetate, Parfum.
Moje włosy dotąd były napuszone i zniszczone. Często też widziałam połamane kawałki włosów przy szczotkowaniu. Odkąd używam serum zauważyłam znaczną poprawę ich kondycji. Teraz przy suszeniu nie elektryzują się tylko są mięciutkie i gładkie. A prostownica sunie po nich z wielką łatwością. Ogólnie włosy nie puszą się tak jak bardzo a końcówki nie łamią się i nie rozdwajają. Włosy stały się wygładzone i nawilżone. Są również zabezpieczone przed temperaturami wywołanymi urządzeniami do ich stylizacji. 
Miałyście może ten produkt? Jak u Was się sprawdził? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz