poniedziałek, 19 września 2016

Sensilis - Koloryzujący Krem Korekcyjny SPF 15

Ostatnio w ramach współpracy z Sensilis otrzymałam Koloryzujący Krem Korekcyjny SPF 15 szczerze mówiąc nie mogłam się doczekać aż przyjdzie przesyłka, bo byłam bardzo ciekawa tego produktu gdyż kremy CC nie są mi obce. Po kilku dniach stosowania z przyjemnością zapraszam na relację z testów.
Krem jest dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych Light 01 (naturalny) oraz Gold 02 (opalony). 
Ze względu na to że jestem dość "blada" wybrałam kolor Light. 
Po pierwszym wyciśnięciu kremu byłam pełna obaw czy nie jest to za ciemny odcień dla mojej cery. Miałam wrażenie że krem jest bardzo ciemny, ale po rozsmarowaniu najpierw na dłoni wiedziałam że będzie odpowiedni. 
Krem został zamknięty w plastikowym opakowaniu typu tubka o pojemności 40 ml. Aplikacja kosmetyku jest prosta, nie trzeba nic wyciskać bo opakowanie zostało wyposażone w pompkę która po naciśnięciu dozuje odpowiednią ilość kremu do pokrycia całej twarzy. Plastikowa osłonka na dozownik jest zabezpieczeniem że niechcący nie naciśniemy i kosmetyk nie wypłynie. Na korku śmiało można postawić całą tubkę. 
Krem doskonale kryje wszystkie mankamenty mojej skóry. Świetnie wyrównuje koloryt i nadaje mojej zmęczonej cerze promienny i wypoczęty wygląd. Jednak oprócz tego że nadaje poprawia jej wygląd to również nawilża skórę i nie muszę już stosować drugiego kremu nawilżającego. Nigdy nie lubiłam nakładać kilka preparatów po sobie czekać aż jeden się wchłonie a dopiero nakładać następny. Tutaj mam wszystko w jednym kremie. Jest rewelacyjny! I ma jeszcze jedną zaletę. Jest przeciwzmarszczkowy. Jestem przed 30 widocznych zmarszczek jeszcze nie mam tylko mimiczne na czole. I niech tak zostanie :) 
Krem ma bardzo leciutką konsystencję i delikatny bardzo subtelny zapach. Jest idealny na lato ponieważ wcale nie obciąża skóry. Doskonale się go rozprowadza na i bardzo szybko się wchłania. Krem nadaje się dla kobiet w każdym wieku i do wszystkich typów cery. 
Wśród aktywnych składników możemy wymienić tutaj: 
Collaxyl i Nutellina, kwas hialuronowy, ekstrakt z gandodermy lucidum (grzybów nieśmiertelności) i japońskiego kwiatu wiśni
Krem jak dla mnie jest rewelacyjny i z pewnością nie jest to moje ostatnie opakowanie. 
Krem możecie kupić tutaj w cenie 119,00 zł. 

A jak macie ochotę też na inne kosmetyki od Sensilis to zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą.
Strona internetowa - https://sensilis.pl

3 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam o tej firmie jednak zapowiada się ciekawie :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/zadbaj-o-wasciwa-diete-suplement-diety.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie byłby za kiepski. Jednakże dość interesujący produkt. :)


    Poza tym ciekawy blog! - OBSERWUJĘ. Zapraszam do siebie, miło byłoby gdybyś także mnie zaobserwowała:

    http://dastiinastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) zaobserwowałam i Twój blog :) Pozdrawiam

      Usuń