poniedziałek, 5 września 2016

E-Fiore - Masło do ciała KOKOSOWE 100% Naturalne

Jakiś czas temu w ramach nowej współpracy otrzymałam paczuszkę od firmy e-Fiore. Pisałam o tym tutaj. Dziś pora na recenzję pierwszego z produktów a jest to masło do ciała kokosowe.

Gdy tylko otworzyłam opakowanie poczułam wspaniały kokosowy zapach. Niby masło do ciała ale aż chce się je zjeść. Uwielbiam takie zapachy. Masło zamknięte jest w odkręcanym plastikowym pudełeczku o pojemności 200 ml. Super jest to, że pudełko jest na tyle przezroczyste że widać ile kosmetyku zostało bez odkręcania go i zaglądania do środka. 


Plastikowa pokryweczka jest zabezpieczeniem przed wydostaniem się kosmetyku z pudełka gdy tego nie chcemy. To dobrze bo zamierzam zabierać to masło ze sobą na różne wyjazdy więc jestem spokojna że podczas transportu nie stracę nawet odrobinki bo byłabym niepocieszona. 

Masełko ma biały kolor i konsystencję gęstego puszystego musu. Nabierając na palec czuję jakbym zagłębiała się w kokosowym kremie i chętnie oblizałabym palec :D 
Pod wpływem temperatury masło rozpuszcza się na ciele ułatwia to rozsmarowanie go tam gdzie jest to najbardziej konieczne. Aplikacja masła jest prosta i bardzo przyjemna. Kosmetyk świetnie rozprowadza się na ciele, delikatnie otula moją skórę nadając jej niezwykłą gładkość i doskonale ją nawilża. Suche partie ciała takie jak łokcie już po kilku aplikacjach są bardziej miękkie i nawilżone. Masło jest również doskonałe na podrażnienia po depilacji szybko regeneruje moją skórę i zaczerwienienie znika. 
Masło można również stosować do masażu relaksacyjnego po całym ciężkim dniu chwila relaksu przy świecach w otoczeniu wspaniałego kokosowego zapachu świetnie nam zrobi. 

Dla mnie najważniejsze jest to, że masło jest w 100% naturalne. Lista składników i INCI jest tu bardzo krótka i nie zawiera żadnych szkodliwych substancji czy związków które negatywnie wpływają na moją skórę. Jak widać można nawet z bardzo prostym składem stworzyć skuteczny i wartościowy produkt. 

Skład: masło shea, olej kokosowy, olej ze słodkich migdałów, olej makadamia, wosk pszczeli, wit. E

INCI: Butyrospermum Parkii (Shea) Fruit Butter, Cocos Nucifera, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Cera Alba, Tocopheryl Acetate
Masełko możecie kupić tutaj w cenie 28,00 zł za opakowanie 200 ml.

A jeżeli chcecie inne również naturalne produkty zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą E-Fiore:
Strona internetowa - http://www.e-fiore.pl/

5 komentarzy: