środa, 5 października 2016

Aubrey Organics - Terapia oczyszczająca maska z 1% kwasem salicylowym z kory wierzby

Długo szukałam kosmetyku który nie tylko dokładnie oczyści ale również i nawilży moją twarz. Znalazłam kosmetyk o naturalnym składzie to maska - terapia oczyszczająca z kwasem salicylowym z kory wierzby.  Maseczka nadaje się dla osób ze skórą z problemami. Skłonną do zmian trądzikowych, zanieczyszczoną, z zaskórnikami. 
Maseczka zamknięta jest w plastikowej tubie o pojemności 90 ml. Tuba zamykana na korek typu klik na którym swobodnie możemy ją postawić. Dla mnie bardzo dużym plusem jest to że opakowanie posiadało zabezpieczenie to gwarancja że otrzymujemy pełnowartościowy produkt i nikt go przed nami nie używał. 
Maseczkę przed użyciem należy kilka razy wstrząsnąć żeby dobrze ją wymieszać. Dzięki temu mamy ścisłą stałą konsystencję. Zanim jednak to zrobiłam wycisnęłam trochę na palec i konsystencja była strasznie rzadka wręcz płynna. 

Nakładamy ją na czystą skórę twarzy omijając okolice oczu i trzymamy 5-10 minut. Maseczkę z łatwością się rozprowadza. Ma delikatny piaskowy kolor i 100% naturalny zapach.
Maseczka nie zawiera żadnych niebezpiecznych składników ani związków tylko naturalne jak kwas salicylowy z kory wierzby, oset mlekowy, glinka kaolinowa, które powodują że po zabiegu skóra pozostaje złagodzona i natłuszczona, pory zostają oczyszczone a zanieczyszczenia delikatnie złuszczone. Po zastosowaniu maseczki skóra jest mniej skłonna do zmian trądzikowych bo pozostaje czysta i zdrowsza.


Jeżeli jesteście zainteresowane to maseczkę możecie kupić tutaj w cenie 82,89 zł. Polecam też zapoznać się z pełną ofertą sklepu znajdziecie tam wiele wspaniałych a co najważniejsze naturalnych kosmetyków.
Strona internetowa - http://www.naturatylkoto.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz