środa, 9 listopada 2016

L'biotica - Suchy szampon do włosów

Ostatnio pisałam tutaj o wspaniale zapakowanym uroczym pudełku Box Only You z zawartością pełnowartościowych kosmetyków do pielęgnacji włosów, które otrzymałam do testów. Dziś chciałam przedstawić jeden z produktów który przetestowałam. To suchy szampon do włosów od L'Biotica. 
Suchy szampon to kosmetyk który zawsze mam w łazience i jest gotowy do użycia tak na "w razie czego". To doskonałe rozwiązanie na szybkie, nagłe wyjście lub niezapowiedzianą wizytę gości. Jednak nie stosuję go nagminnie codziennie tylko doraźnie raz na jakiś czas w razie konieczności, dlatego zawsze na długo starczają mi takie kosmetyki. Pamiętajcie że nic nie zastąpi mycia :) 
Dodatkowo szampon świetnie sprawdza się w podróży. 
Szampon jest w formie sprayu. Zamknięty w długiej aluminiowej puszce dezodorant. 
Ma pojemność 200 ml. Atomizer pod ciśnieniem działa bez zarzutu. Wystarczy nacisnąć i rozpylić kosmetyk u nasady włosów.  Później trzeba tylko wmasować, rozczesać i gotowe. 
W dosłownie w kilka sekund włosy odzyskują świeżość. Nie są już przyklapnięte i przylizane tylko puszyste ze zwiększoną objętością. 
Jak dla mnie największym plusem tego kosmetyku jest to, że nie pozostawia białego osadu na włosach tak jak inne suche szampony, które do tej pory używałam. Mam ciemnobrązowe włosy i zawsze biały proszek był dla mnie utrapieniem. Mogłam się przekonać jakbym wyglądała będąc siwa. 
Włosy po zastosowaniu szamponu L'Biotica są natychmiast odświeżone, miłe w dotyku i wygładzone, a oprócz tego pięknie pachną tropikalnymi owocami. Zauważyłam też że szampon L'Biotica nie wysusza moich włosów. 
Z tego co udało mi się dowiedzieć szampon ten dostępny jest w drogeriach Rossmann i Hebe w cenie 18,90 zł / 200 ml. 
Zainteresował Was ten produkt? Używacie suchych szamponów? 

4 komentarze:

  1. Wygląda ciekawie, do tej pory moim ulubionym suchym szamponem jest batiste. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam suchego szamponu Batiste, który dodatkowo zwiększa objętość włosów. Jestem z niego bardzo zadowolona. Na zwykły suchy szampon raczej się nie skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ten produkt troszkę "odrost" przytłumił, odrost już się tak mocno po nim nie wybija kolorem, sam w sobie nie jest zły, ale chyba jednak Batiste ma znośniejszy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za suchym szamponem bo zawsze zostaje mi coś na głowie :(

    OdpowiedzUsuń