środa, 24 sierpnia 2016

Nacomi - Olej avocado

Dziś przedstawiam recenzję ostatniego z produktów wchodzącego w skład Zestawu Odświeżająca Zieleń, który otrzymałam ze sklepu imaxi.pl o którym pisałam tutaj - 
Olej awokado - Nacomi
Głównie działa przeciwalergicznie i przeciwzapalnie. Doskonale radzi sobie z problematycznymi skórami, które wymagają delikatnej pielęgnacji. Łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia. 
Przeciwstarzeniowy, przeciwzapalny, nawilżający. 
Olej doskonale natłuszcza ciało pozostawiając je miękkie i wygładzone. Zamknięte jest w szklanej buteleczce z zakręcanym korkiem. Jak dla mnie kosmetyk dostaje minusa właśnie za opakowanie. Olej trzeba wylać na rękę, zawsze przy tym jakaś część ścieka po szyjce buteleczki. Przydałby się mały dozowniczek. Olej jest lekko żółtawy i jego zapach też jest taki olejowy co mi osobiście nie przeszkadza.  
Oleju najczęściej używam do przygotowania maseczki z zielonej glinki. Pisałam o tym tutaj. Często również używam go do natłuszczania skórek wokół paznokci i suchych końcówek włosów :) Jak widzicie olej ma wiele zastosowań :)
Olej możecie zamówić tutaj jest dostępny w zestawie "Odświeżająca Zieleń"  

1 komentarz: