środa, 19 lipca 2017

Pilaten - Czarna maska oczyszczająca


Witajcie! Ostatnio pisałam Wam (tutaj) o koreańskim kremie do rąk. A dziś zapraszam na wpis poświęcony czarnej masce oczyszczającej pory. 
Czarna maska do twarzy to oczyszczenie ale i porządna depilacja twarzy za jednym zamachem 😉
⭐oczyszcza i zwęża pory
⭐szybko zastyga na twarzy
⭐usuwa wągry i martwy naskórek
⭐skóra przestaje się błyszczeć
⭐nie zmywalna a ściągana w płachcie
⭐doskonale oczyszcza twarz
⭐delikatny zapach przypominający algi
⭐bardzo wydajna
⭐dostępna w @bodeco_polska 
Wkrótce recenzja maski na usta ;) 

4 komentarze:

  1. Mnie troszkę rozczarowała po tym jak naoglądałam się jak to cudownie oczyszcza ;) Za to dobrze depiluje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna fajna, skuszę się :) lubię próbować nowe produkty :#

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta maska jest wszędzie... Niedługo będę bała się otworzyć lodówkę żeby z niej nie wyskoczyła :D Niestety, przy mojej suchej cerze na pewno się nie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę czarną maskę w pełnej wersji i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń