sobota, 13 sierpnia 2016

Prestige Cosmetics Polska - Mascara Smoky Eyes

Mimo tego że moje rzęsy są dość długie lubię je podkreślać i często je maluję. Nie mam swojego ulubionego tuszu, jednak jak i pozostałe kosmetyki jedne tusze mi odpowiadają a inne nie. Mascara Smoky Eyes którą otrzymałam w ramach współpracy z firmą Prestige Cosmetics Polska pisałam o tym tutaj na pewno pozostanie ze mną na dłużej.

 Maskara posiada bardzo precyzyjną silikonową szczoteczkę, którą wygodnie się trzyma podczas malowania rzęs. Na szczoteczkę nabiera się tyle tuszu, że wystarczy do pomalowania całego oka. 
Tusz znajduje się w standardowym dla tego kosmetyku opakowaniu o pojemności 13 ml. Jest bardzo wydajny, pewnie prędzej wyschnie niż się skończy :) 
Maskara w kolorze głębokiej czerni nadaje wyrazistego spojrzenia i doskonale podkreśla i tak dość ciemne moje rzęsy. Nie skleja ich ani nie zostawia żadnych grudek. Rzęsy po zastosowaniu maskary są ładnie rozdzielone i wydłużone. Po całym dniu rzęsy wyglądają tak samo jak po umalowaniu. Tusz się nie kruszy ani nie osypuje z rzęs. 
Tusz kosztuje 39,99 zł. Z pewnością nie jest to moje ostatnie opakowanie :) 
Zapraszam również do zapoznania się z pełną ofertą Prestige Cosmetics Polska
Strona internetowa - http://prestigecosmetics.com.pl

2 komentarze:

  1. Oj czesto natrafiam na takie tusze co sie strasznie kruszą ;/ czas wyprobowac !

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/wspieramy-kontrole-wagi-ciaa-czyli-mody.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go jeszcze ;) chyba wart jest wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń